menu

Hobaho Lelieweek 2020

Hobaho Lelieweek 2020
Hobaho organiseert van woensdag 9 tot en met vrijdag 11 september 2020 de Hobaho Lelieweek. Alle relaties worden van harte uitgenodigd om een kijkje te komen nemen. Ons thema is dit jaar online/e-commerce.

Dit thema past uitstekend bij de huidige situatie waar de wereld zich nu in bevindt. Door COVID-19 doen de meeste e-commerce bedrijven het erg goed, en vinden vele consumenten het prettiger om producten online te bestellen, dan naar een winkel te gaan. De verwachting is dat veel consumenten uiteindelijk ook weer winkels gaan bezoeken, maar de weg via e-commerce ook blijven omarmen. Op het gebied van verkoop van bolgewassen liggen hier nog genoeg kansen en mogelijkheden.

Vanwege COVID-19 zal de lelieweek er dit jaar wel anders uitzien dan voorgaande jaren. Het is noodzakelijk voor ons en uzelf dat u zich van te voren aanmeldt.

De lelieweek omvat:


• vele vazen met lelies en potlelies
• product presentatie van bijzondere bolgewassen
• retail presentatie gericht op inspiratie boeketten met lelie
• informatieve bijeenkomst met het thema e-commerce

Woensdag 9 september 2020 Thema: Online / E-Commerce

13.30 uur – Erwin van Cooth, CEO, Bakker.com

Erwin van Cooth is CEO bij Bakker.com sinds 2018. Daar stond hij voor de uitdaging om een postorderbedrijf te transformeren naar een volledig e-commerce bedrijf. En met succes, want twee jaar later heeft bakker.com weer de wind in de zeilen. Erwin van Cooth zal ingaan op het transformatieproces, de huidige organisatie en de ambities voor de toekomst. Een interessant verhaal voor een krimpende en lastige leliemarkt momenteel.  

14.15 uur - Linda van der Slot – Company Owner FAM Flower Farm

Samen met vriendin Marlies Weijers is Linda van der Slot in 2018 FAM Flower Farm gestart. FAM Flower Farm is een lifestyle merk voor bloemen en planten liefhebbers met een vrouwelijk en persoonlijk tintje. FAM flowers vertelt het verhaal achter hun familiebedrijven en de liefde voor bolbloemen. Ruim twee jaar verder heeft het lifestyle merk een succesvolle webshop waarmee ze wereldwijd bloembollen uit eigen kwekerij verkopen. Ook hebben ze bijna 80.000 volgers op social media en zijn de veldbezoeken snel uitverkocht. Linda van der Slot zal stilstaan bij de ontwikkeling van hun lifestyle merk. Welke hobbels hebben ze moeten nemen, wat is het succes van hun merk, en welke ambities hebben ze voor de toekomst.

15.00 – 15.30 uur na de presentaties staat er een klein hapje en drankje gereed.

Vanwege Corona kunnen we helaas een maximaal aantal deelnemers kwijt, en hiervoor geldt vol is vol.
Alle bezoekers moeten zich van te voren aanmelden voor de themamiddag en ook voor de andere dagen. Geef in uw aanmelding aan of u een afspraak wilt met een intermediair of dat u de show zelf komt bezoeken. Bij uw aanmelding is naam en telefoonnummer belangrijk. Zie bijgaand antwoordformulier.

Bij afspraken rond lunchtijd zullen er broodjes gereed staan (geen buffet dit jaar i.v.m. corona). Elke aangemelde bezoeker zal weggaan met een mooi inspiratieboeket lelie. Dus wilt u onze locatie bezoeken, stuur een email naar receptie@hobaho.nl. Tenslotte is het nog belangrijk om te vermelden dat wanneer van overheidswege wordt besloten tot andere maatregelen, Hobaho zich hieraan zal conformeren.




 

Misschien ook interessant

8 maart

Bollenacademie: Nieuwe editie broeierijboek Tulp beschikbaar